ProSadGuru.com

I udaliśmy się na wycieczkę!

No, może „kampania” - jest nadal głośno))) Wyślij nam Alenka zbadać otoczenie naszej wsi. Rano mamy szalejącej burzy, biczowanie deszcz i wtedy wyszło słońce, i zdecydowaliśmy, że pogoda jest bardzo korzystne dla długich zaplanowane wycieczki.

Idziemy camping!

Ledwo opuszcza wioskę tyłu, niemal tuż za zakrętem drogi natrafiliśmy fantastycznej łąki z łubinu. Nigdy nie widziałam tych kwiatów w stanie dzikim takie bogactwo kolorów: tu i fioletowy, a różowy, fioletowy i biały, a nawet dwóch ton! Być może zakres wszystkich możliwych nie tylko żółte połowów

łubin łąka

Oczywiście, przez takie piękno, nie mogliśmy przejść spokojnie - wędrował dookoła, sapnął, gdy ujrzała kolejny niezwykły kwiat :) Mnóstwo podziwiane, udał się na ...
Lato już pokazał swoje talenty artystyczne, malowane trawy barwne kolory. Cóż, nie spieszyć, przyjrzeliśmy obrazu stworzonego przez naturę, zatrzymując się niemal każdy kwiat. Na przykład, kwiecisty różowy koniczyna ...

Wideo: Lalki: Barbie i Ken poszedł camping. KEN złamał nogę. Video dla dziewcząt. Zabawki wideo

różowy koniczyna

I wzdłuż szlaków, przeplatanych z babki lancetowatej, koniczyna biała rośnie - to mamy dziecko z jakiegoś powodu o nazwie „papka”, uznając „prawdziwe” koniczyna tylko jego duży brat jasny karmazynowy))

koniczyna biała

Dzwony rumianek tworzą wśród młodej brzozy wesoła i sprężystego polanie:

Film: I jesteśmy na serwerze (4, P1)!

stokrotka łąka

I, oczywiście, mnóstwo kwiatów nie może obejść się bez fanów nektar: brzęczenie pszczół wszędzie, brzęczenie pszczoły i motyle wirujące. Jeden długi i cierpliwie pozował do mnie, a ze względu na wiatr, nie mogłem „złapać” dobry obraz ...

Film: Alicja grzybobranie w lesie. Kampania Alice na grzyby w lesie

motyl

Alenka, w międzyczasie, nie bada wysuszone po kałużach rano deszcz w koleiny drogi, szukając i skutecznie znaleźć własną małą przygodę :))

Balansowanie na pniu

W trawie przy drodze i na polanach ukrytych truskawek. Jagody jeszcze niektóre krzewy nie zniknął całkowicie. Najbardziej nieoczekiwane niespodzianka - truskawka ogród, zarośnięty obok zwykłego lasu. Gdzie ona jest tutaj? Może ptaki przyniósł nasiona - wioski gdzieś w pobliżu ... a może gdzieś w pobliżu była kiedyś ogród ... Ja nie wiem, ale to rośnie, takiego domu, wśród dziedzinie ziół:

truskawka

Ale skąd droga Hogweed zarośla, to jest jasne: ten atak jest rozprowadzany w naszym regionie z wprawą doświadczonego najeźdźcy, podbijając sobie więcej przestrzeni każdego roku. Poszliśmy po stronie wroga ...

zarośla hogweed

Droga tymczasem tworzy nowy skręcają ...

zakręcie

... a za niewielkim wzgórzu ze wspaniałymi widokami na rozległych pól i lasów. Z takiego spektaklu jest dosłownie zapiera dech w piersiach.

połacie pól

I w ciągu tych wielkich przestrzeni - jak niekończące się niebo.

Niebo i chmury

Mając podziwiać mnóstwo pól i chmury, idziemy dalej.
Alenka musiała umyć ręce. Cóż, w warunkach polowych dla tego podejścia i wspólnej puli!

Moje ręce w pozycji spoczynkowej

I kałuże na drodze, stwierdzono utonął bezskutecznie kto przybył na motyla wodopoju! Alenka działa jako spasatelya- najwięcej motyli dzisiaj był sukcesem :))

motyle zbawienie

Z kolei motyle niestrzęp głogowiec dał nam niesamowite zdjęcia. To jedno ze wzgórz w pobliżu drogi Alenka znajdując dywan różowych kwiatów, wokół której obracało się niezliczone białe motyle:

Goździków i motyle

Nieco później te same „maty” widzieliśmy na brzegach lasów

W międzyczasie nasza ścieżka robi kolejny zakręt i spoczywa w małym zagajniku. Po obu stronach drogi jest porośnięta goutweed, co jest teraz po prostu kwitną, wypełniając powietrze słodki zapach

Wzdłuż dróg goutweed

Ledwie wszedł pod drzewami, przystanek: dorastanie w starym zagajniku Rowana w promieniach słońca wieczorem są imponujące:

Rowan w lesie

A teraz, bardzo blisko naszego celu - sosnowym lesie. Ale co to jest? Przechodząc zagajnika, przejdź do krawędzi i uwaga: puszyste białe chmury na niebie zaczęły być dodawane Unwelcoming szare chmury!

obłoczek

Jednak te podróżujący nie zatrzymał, nie osiągnął swój cel! Decydując, że chmury nie straszyć nas, idziemy dalej. Zwłaszcza na skraju lasu, czekając na długo oczekiwany zatrzymania :))

las sosnowy

Przyjemnych niespodzianek dalej! Przybywając na krótko przed skraju sosnowego lasu, widzimy, że od czasu naszych poprzednich wyjazdów tutaj coś się zmieniło. Na przykład, nie było wygodne siedzenia ze stołem i ławami.

Wideo: Poszliśmy kemping

Dogodna lokalizacja na postoju

To jest miejsce, gdzie osiadł na trochę odpocząć i mieć coś przekąsić. Cóż, jaka jest prawdziwa podróż bez zatrzymania?
Oczywiście, nie należy zapominać o ptaki i słuchać, i cieszyć się otoczeniem. Na przykład, niektóre niezwykły kwiat znaleźć pod sosnami:

niezwykły kwiat

Odświeżony, przywrócone zasilanie - czas i znowu w drodze! Teraz w domu jest jeszcze sprawa w godzinach wieczornych, a małe chmury nadal zbierają ...

Homeward Bound

Zmęczony ale szczęśliwy spacer, wróciliśmy do swojej wsi. Zdecydowaliśmy, że wkrótce musi wracać do lasu - to ma się pojawiać pierwsze grzyby!

Udostępnij w sieciach społecznościowych:

Podobne
Zobacz, jak zostałeś zainfekowanyZobacz, jak zostałeś zainfekowany
Skromny melkotsvetkovye chryzantemaSkromny melkotsvetkovye chryzantema
Hiacynt w ogrodzie i domuHiacynt w ogrodzie i domu
Kolorowy ogród jukiKolorowy ogród juki
EpisciaEpiscia
Barwne w plenerzeBarwne w plenerze
Jeśli pójdziesz na Kaukazie - świeci słońce w prawym oku (lub kaprysy słonecznikJeśli pójdziesz na Kaukazie - świeci słońce w prawym oku (lub kaprysy słonecznik
ZapoznajmyZapoznajmy
Różowy, liliowy, fioletowy chryzantemy melkotsvetkovye jesień piłka Ogrody botaniczne Nikita, część…Różowy, liliowy, fioletowy chryzantemy melkotsvetkovye jesień piłka Ogrody botaniczne Nikita, część…
Fioletowy jak kwiat wiosenny ślubFioletowy jak kwiat wiosenny ślub
» » » I udaliśmy się na wycieczkę!