ProSadGuru.com

Podróż do serca Cyprus Troodos -zelonoe

I witam ponownie, drodzy przyjaciele! Proszę mi wybaczyć, że tak długiej zwłoki wszystkich tych, którzy czekali na publikację, w szczególności Valyusha (Valentina2012). To wszystko i dedykuję ten postpocałunek.
Gdzie iść, już wskazano w tytule. Wyjazd z góry zaplanowane, ponieważ droga jest trudna, nieznane, a córka nie odważył się być jedynym kierowcą. Dlatego należy wybrać dzień wolny, w niedzielę, za kierownicą naszego człowieka, a my - dwa słabe kobieta i dziecko, patrząc dookoła i czasami piszczy povotah strome wąskie drogi))). Tutaj, na tej drodze jechaliśmy (zdjęcie z internetu, i jest jasne bezczelny)

Troodos - rezerwat przyrody i największe pasmo górskie na Cyprze, w najwyższym punkcie - Olimp lub Honistra (jak nazywa się Cypryjczycy, w języku greckim oznacza „śniegu”, jest to jedyne miejsce, gdzie pada śnieg, Cypr) - znajduje się na wysokości 1952 metrów nad poziom morza. Atrakcje w Troodos partii: malownicze wsie, kościoły i klasztory bizantyjskie, starożytnych ruin. Pokrowiec na jeden wyjazd może być tylko niewielka część, zdecydowaliśmy się odwiedzić dwa wodospady i Olympus (niestety, najwyższy punkt jest zamknięty dla turystów, nie jest angielski radar wojskowy wykorzystywany przez Brytyjczyków do przechwycenia). Cóż, tyle słów, a więc słowo wstępne zostało opóźnione. Droga jest długa, ale ciekawy, mam nadzieję, że nie będą się nudzić, chodźmy. pryszcze na zdjęciu nie zwrócić uwagę, to znajduje odbicie w szybie, nie od razu zauważy diabeł

pieszo

Wideo: Cypr. Zielone serce Troodos na Cyprze

Zdjęcia są brane prosto z puszki (gruntu pod nogami tak szorstki, że musieliśmy położyć na sośnie bezczelny)

Poszliśmy do wodospadu Millomeris, nie daleko stąd, a teraz stoję w niektórych wody chociaż rzeki i góry, i Vodicka nie zimno - lato Cypr po wszystkich))). Nie byliśmy sami

Stomped z powrotem do parkingu tutaj na tej drabinie (zstąpił na nią jeszcze), niektóre odbyły się dwiema rękami diabeł

Emily jest pełen energii i enegrii, wspina się wszędzie możliwe

Tutaj, aby uzyskać małą anegdotę. Córka spojrzała na Emily i powiedział: „Koza” (Emily urodziła się w roku podjazdach i kóz oraz wszędzie takie same), ludzie rozejrzał się i zaczął zadawać gdzie kozębezczelny. Lena pomachał w stronę Emily i powiedział, tak to jest moje! Śmiech)))

Nadal nie jestem zmęczony

Bit rozejrzał

Odświeżane w telefonie lody kiosku i poszedł do innego wodospadu - Kaledonia, która jest uważana za jedną z najbardziej malowniczych. Trochę drogi

Wodospad znajduje się na rzece Krios Potamos, co oznacza „rzekę” na zimno vysote1330m. Nazwa wodospadu było w 19 wieku, niektóre Scot, wspomina swoje miejsca Kaledonii. Wysiadają na parkingu i Stomp pieszo z miejscowości Psilo Dendro, co w tłumaczeniu z greckiego oznacza „wysokie drzewo” tutaj na tym torze (ktoś pisał że nogolomnayabezczelny) Rosnące w górach (naturalnybezczelny) Po pierwsze, jest ona dość szeroka, a następnie zawężony.

Wideo: Przewodniki Biblio Globus - Serce - Troodos na Cyprze !!!

Młodzież pobiegł do przodu, a ja pozostaje w tyle, robienia zdjęć, jak czytać w czyimś artykule: Around - kompletna „tam na nieznanymi ścieżkami ...” Dalej, a nawet utwór koza (Emilybezczelny) Drzewa bluszcz (trwało kilka sadzonek)

Jakim drzewem - nie wiem, ale zajęło łodygębezczelny

Ja już czuję się zmęczony

Wideo: Ławka w klasztorze Kykkos, w górach Troodos - Cypr !!!

Byłem bardzo zmęczony, ale droga nie jest jeszcze przezwyciężyć

I, oczywiście, niby nie poddawajcie bezczelny

drugi wiatr bezczelny

Cóż, teraz mamy do wodospadu, to jest tutaj, na drzewach

I zdałem sobie sprawę, policzki płoną! bezczelny

Aby przetrwały z ławki

Teraz rzeczywisty wodospad

Wideo: CYPR |||| CYPR 2016

Usiadłem wziąć typ obrazu, a właściwie odpocząć bezczelny

Idź drodze powrotnej (na parkingu), jest o wiele łatwiej - z górki, a można zobaczyć na stronachbezczelny bluszcz wszędzie Są pni żywych drzew (drzewa truskawka)

Takie cięcie wziął także

W drodze powrotnej Lesch (teściowa) powiedział: No, jak najpiękniejszego wodospadu? A on odpowiedział, że zrobiwszy tak, szczerze mówiąc, trudno podróż, nie możemy powiedzieć, że nie podoba bezczelny

Teraz idziemy do Olimpu, ale o tym później zagruzida mieć 113 zdjęć z dwóch kamer. Dziękuję wszystkim za uwagę, swojej tylko Svetlana pocałunek

Udostępnij w sieciach społecznościowych:

Podobne
DziękiDzięki
Im bardziej usuwamy śniegIm bardziej usuwamy śnieg
Step stał już w DonieckuStep stał już w Doniecku
Rezerwat przyrody „Roztocze”Rezerwat przyrody „Roztocze”
Czy wiesz, gdzie to jest - Arshan? (Część 1Czy wiesz, gdzie to jest - Arshan? (Część 1
Trudna droga moja pierwsza PhalaenopsisTrudna droga moja pierwsza Phalaenopsis
Z melancholią lataZ melancholią lata
Gratulacje dla zwycięzców konkursów jesieniąGratulacje dla zwycięzców konkursów jesienią
Ostateczny (najkrótszy rozdział mojego wakacje na CyprzeOstateczny (najkrótszy rozdział mojego wakacje na Cyprze
Weekend w górachWeekend w górach